مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 10:252021-02-15اقتصادي

پرداخت تسهیلات به 76 طرح مشاغل خانگی در خراسان جنوبی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به عملکرد استان در جذب اعتبارات مشاغل خانگی در سال 99، اظهار کرد: در این راستا 89 طرح به بانک های عامل ارسال شده که به 76 طرح تسهیلات پرداخت شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به عملکرد استان در جذب اعتبارات مشاغل خانگی در سال 99، اظهار کرد: در این راستا 89 طرح به بانک های عامل ارسال شده که به 76 طرح تسهیلات پرداخت شده است.

غلامرضا اشرفی در گفت وگو با ایسنا گفت: در مرحله نخست اجرای طرح ملی مشاغل خانگی استان خراسان جنوبی به عنوان یکی از 9 استان پایلوت کشور انتخاب و از سال 96 اجرای این طرح در استان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه فاز شناسایی مزیت ها، توانمندسازی و اتصال بازار فعالیت می کند، افزود: این طرح با تسهیل گری جهادانشگاهی و نظارت اداره کل کار استان به عنوان کارفرمای پروژه در حال اجراست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به عملکرد استان در صدور مجوزهای مشاغل خانگی در سال جاری، بیان کرد: در راستای این طرح از سوی ادارات میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، کمیته امداد امام خمینی(ره) و فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز اشتغال صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات به 76 طرح مشاغل خانگی در خراسان جنوبی

پرداخت تسهیلات به 76 طرح مشاغل خانگی در خراسان جنوبی