مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 10:302021-02-15اقتصادي

انتشار و توزیع دفترچه های کاغذی بیمه تامین اجتماعی حذف می شود


مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: مطابق با برنامه ریزی صورت گرفته انتشار و توزیع دفترچه های کاغذی از ابتدای اسفند ماه متوقف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صادق اسمعیل زاده ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص جزییات این طرح افزود: حدود یک میلیون و 200 هزار دفترچه درمانی از اول اسفندماه حذف شده و بیمه شدگان تنها با ارائه کارت ملی خود از مزایای خدمات تأمین اجتماعی بهره مند می شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای اسفند ماه انتشار و توزیع دفترچه های کاغذی بیمه شدگان متوقف می شود، اظهار کرد: استناد بیمه های تکمیلی به برگ سوم دفترچه ها یکی از ابهاماتی بود که با همکاری بیمه مرکزی برطرف شد و بر اساس ابلاغ بیمه مرکزی به بیمه های تکمیلی، نیازی به ارائه گواهی کاغذی توسط مردم نخواهد بود.

وی همکاری داروخانه ها و پزشکان برای توقف چاپ دفترچه های کاغذی را مهم ارزیابی کرد و گفت: با سازمان نظام پزشکی و انجمن داروسازان درباره اجرای موفقیت آمیز این برنامه مهم در حال همکاری هستیم و اطمینان داریم که تمامی اجزای نظام سلامت برای پیشبرد این طرح بسیار مهم با سازمان تأمین اجتماعی همکاری خواهند کرد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان غربی، برنامه توقف انتشار و توزیع دفترچه های کاغذی را با حذف کامل این دفترچه ها متفاوت عنوان کرد و گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار و توزیع دفترچه های کاغذی بیمه تامین اجتماعی حذف می شود

انتشار و توزیع دفترچه های کاغذی بیمه تامین اجتماعی حذف می شود