مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 10:352021-02-15ورزشي

برنامه های ورزش و جوانان استان ایلام سرمشق و الگو برای کشور است


مدیرکل دفتر طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان گفت: همکاری ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی ایلام در ایجاد مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان در ایلام یک الگوی موفق برای کشور است.

- امیرحسین آل اسحاق در وبینار مشترک وزارت ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی در راستای اجرای برنامه ی شتابدهی کسب و کارهای فناورانه ی جوانان در 13 استان کشور اظهار کرد: برنامه های جوانان در استان ایلام باید به عنوان سرمشق و الگو برای سایر کشور شود.

وی با اشاره به عملکرد بسیار خوب و موفقیت های به دست آمده در نتیجه هم افزایی ورزش و جوانان استان با جهاددانشگاهی ایلام گفت: این دو مجموعه با بهره گیری از ظرفیت های مشترک فعالیت های ارزنده و موفقی در زمینه برگزاری رویدادهای انگیزشی و ترویجی، آموزش و مشاوره و نوآوری و تجاری سازی داشته اند.

دکتر مظفر علیشایی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام نیز در این نشست ، اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به اهداف مراکز منش همکاری خوب و مشارکتی پربرکت با جهاددانشگاهی استان ایلام داشته ایم.

وی با بیان اینکه یک مکان مناسب را در اختیار جهاد دانشگاهی گذاشته ایم ، گفت: خوشبختانه جهاددانشگاهی هم به خوبی از این محیط بهره برده و در حوزه نگرش ها و ادراکات جوانان و ایده های آنان عمل می کند و باور ما این است که این مرکز به باورها و اولویت های آن نزدیک ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ورزش و جوانان استان ایلام سرمشق و الگو برای کشور است

برنامه های ورزش و جوانان استان ایلام سرمشق و الگو برای کشور است