مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 10:402021-02-15اقتصادي

رد شایعه آلودگی آب شرب اصفهان


مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آبفا استان اصفهان با تکذیب آلودگی آب شرب اصفهان، گفت: کارشناسان مرکز بهداشت اصفهان ناظر بر سلامت آب شرب استان هستند و تاکنون گزارشی در خصوص آلودگی آب شرب اعلام نشده است.

- ایسنا/اصفهان مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آبفا استان اصفهان با تکذیب آلودگی آب شرب اصفهان، گفت: کارشناسان مرکز بهداشت اصفهان ناظر بر سلامت آب شرب استان هستند و تاکنون گزارشی در خصوص آلودگی آب شرب اعلام نشده است.

فهیمه امیری در گفت وگو با ایسنا، درباره برخی شایعات مبنی بر آلودگی آب شرب اصفهان، اظهار کرد: با توجه به نمونه برداری های میکروبی و کلرسنجی روزانه از شبکه توزیع شهر اصفهان و انجام حدود 200 مورد آزمون میکروبی و 600 مورد کلرسنجی توسط آزمایشگاه مرکزی ستاد شرکت آب و فاضلاب استان در ماه، هیچ گونه آلودگی میکروبی و ویروسی در شبکه توزیع آب اصفهان مشاهده نشده و آب شبکه کاملا سالم و بهداشتی در اختیار مشترکین قرار می گیرد.

وی با تکذیب آلودگی آب شرب اصفهان، تصریح کرد: کارشناسان مرکز بهداشت اصفهان به عنوان ناظر بر امر سلامت آب شرب، روزانه کیفیت شبکه آب اصفهان را پایش و کنترل کیفی می کنند و هیچ گزارشی در خصوص آلودگی آب شرب اعلام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد شایعه آلودگی آب شرب اصفهان

رد شایعه آلودگی آب شرب اصفهان