مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 11:052021-02-15سياسي

توزیع بسته های حمایتی میان خانواده های زندانیان نیازمند به مناسبت ماه رجب


معاون حقوق شهروندی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد از توزیع بسته های حمایتی میان خانواده های زندانیان نیازمند به مناسبت ماه رجب خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون حقوق شهروندی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد از توزیع بسته های حمایتی میان خانواده های زندانیان نیازمند به مناسبت ماه رجب خبر داد.

جعفر فراست با بیان این که یکی از اهداف این معاونت علاوه بر رسیدگی به امور زندانیان در چارچوب قوانین و بخشنامه ریاست محترم قوه قضاییه می باشد، افزود: در سال جاری دادگستری استان در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک های مؤمنانه به افراد نیازمند جامعه و با حمایت رییس کل دادگستری استان دکتر نگین تاجی، اقدام به تشکیل صندوق حمایت از خانواده های زندانیان بی بضاعت و نیازمند کمک نمودیم.

وی تصریح کرد: این صندوق با همکاری اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان و انجمن حمایت از زندانیان، خانواده های بی بضاعت و نیازمند شناسایی و هر ماه به تعدادی از این خانواده ها، بسته های معیشتی و حمایتی داده می شود.

معاون حقوق شهروندی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که خانواده های زندانیان در معرض خطر جدی آسیب ها و انحراف های اجتماعی قرار دارند اظهار کرد: متولیان پیشگیری از وقوع جرم و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های حمایتی میان خانواده های زندانیان نیازمند به مناسبت ماه رجب

توزیع بسته های حمایتی میان خانواده های زندانیان نیازمند به مناسبت ماه رجب