مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 11:252021-02-15اقتصادي

اهم اصلاحات بودجه؛ از نرخ ارز تا تعرفه گمرکی و حقوق


ارائه اصلاحیه لایحه بودجه 1400 با تغییراتی در منابع و مصارف و پیش بینی هایی برای نرخ ارز ترجیحی واردات کالاهای اساسی، دارو و تجهیزات پزشکی و حقوق کارکنان و بازنشستگان همراه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لایحه بودجه 1400 در 12 آذرماه از سوی دولت به مجلس ارائه شد ولی بعد از بررسی ها و مصوبات کمیسیون تلفیق جهت اصلاح لایحه ای که به نسبت به آن انتقادات بسیاری داشتند، در روز اول بررسی در صحن علنی مجلس کلیات آن رد شد و دولت در بررسی دو هفته ای خود بودجه اصلاحی ارائه کرد.

جزییات اصلاحات صورت گرفته در لایحه بودجه از سوی دولت، موضوعی است که در گفت و گوی ایسنا با مژگان خانلو- رییس امور پایش تعهدات دولت و تجهیز منابع سازمان برنامه و بودجه و همچنین سخنگوی ستاد بودجه 1400 مورد بررسی قرار گرفته است.

این مقام مسئول در سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه اصلاحیه لایحه بودجه سال 1400 کل کشور 26 بهمن ماه در موعد مقرر دو هفته ای تعیین شده توسط دولت تقدیم مجلس شد، گفت: در این اصلاحات تلاش شد که به صورت حداکثری و در حدود مقدورات نظرات نمایندگان لحاظ شود.

سقف منابع عمومی؛ 854 هزار میلیارد خانلو در ادامه مهمترین موارد اصلاحی در لایحه بودجه 1400 را تشریح و توضیح داد:با توجه به اصلاحات صورت گرفته در بخش بودجه عمومی، پیش بینی منابع و مصارف بودجه عمومی در سقف 854 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهم اصلاحات بودجه؛ از نرخ ارز تا تعرفه گمرکی و حقوق

اهم اصلاحات بودجه؛ از نرخ ارز تا تعرفه گمرکی و حقوق