مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 11:252021-02-15پزشكي

بستری و درمان 1730 بیمار کرونایی در بیمارستان رسول اکرم(ص) رشت


مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان گفت: از شیوع کرونا تاکنون 1730 بیمار کرونایی در بیمارستان رسول اکرم(ص) رشت بستری و درمان شدند.

- بستری و درمان 1730 بیمار کرونایی در بیمارستان رسول اکرم(ص) رشت ایسنا/گیلان مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان گفت: از شیوع کرونا تاکنون 1730 بیمار کرونایی در بیمارستان رسول اکرم(ص) رشت بستری و درمان شدند.

رضا قنبرپور امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره اهمیت کار رسانه ها اظهار کرد: خبرنگاری حرفه ای سخت و باذوق است و خبرنگاران، افرادی پویایی هستند.

وی با اشاره به حذف تدریجی دفترچه های تامین اجتماعی همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد و گفت: از اول اسفندماه سال جاری صدور دفترچه های تامین اجتماعی متوقف خواهد شد.

وی با اشاره به جمعیت یک میلیون و چهارصد هزار بیمه شدگان تامین اجتماعی در گیلان یادآور شد: برخورداری از امکانات درمانی حق بیمه شدگان این سازمان است و تلاش داریم بسیاری از خدمات درمانی که تاکنون در این بیمارستان وجود نداشته را راه اندازی کنیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان از راه اندازی ساختمان جدید پلی کلینیک تخصصی دریایی انزلی خبر داد و گفت: این پلی کلینیک با اعتباری بالغ بر 170 هزار میلیارد ریال تاسیس و همزمان با آغاز دهه فجر پذیرش بیماران در این پلی کلینیک شروع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری و درمان 1730 بیمار کرونایی در بیمارستان رسول اکرم(ص) رشت

بستری و درمان 1730 بیمار کرونایی در بیمارستان رسول اکرم(ص) رشت