مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 12:052021-02-15اقتصادي

ارائه خدمات به متخلفان و متصرفان زمینه ساز افزایش ساخت و ساز و غیرمجاز


نباید هیچ گونه خدماتی حتی به صورت غیر دائم به متخلفان و متصرفان داده شود چراکه ارائه این خدمات زمینه افزایش ساخت و ساز و غیرمجاز را فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، روح اله دهقانی صبح امروز در جلسه کمیته انفال با حضور روسای ادارات و دستگاه های دولتی و خدمات رسان و انتظامی شهرستان، در خصوص تصرف اراضی و ساخت و سازهای غیرمجاز، اظهار کرد: نباید هیچ گونه خدماتی حتی به صورت غیر دائم به متخلفان و متصرفان داده شود چراکه ارائه این خدمات زمینه افزایش ساخت و ساز و غیرمجاز را فراهم می کند.

دادستان کاشان گفت: حضور مدیران ادارات کاشان در بخش های تابعه کاشان باعث امیدواری مردم می شود و حضور مدیران شهرستان در بخش های تابعه باعث ایجاد دلگرمی برای مردم می شود و از طرفی مدیران با مشکلات مردم بخش ها و روستاهای اطراف کاشان از نزدیک آشنا می شوند.

 دهقانی، ضمن ابراز تأسف از قطع درختان در منطقه برزک اذعان داشت: در خصوص حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان لزوم پیشگیری و توجیه افراد چوب بر، با فراخوانی توسط نیروی انتظامی، جنبه پیشگیرانه خواهد داشت.

وی، خواستار پلاک کوبی درختان توسط شهرداری برزک شد و عنوان کرد: این امر باعث حفظ هر چه بیشتر درختان در این منطقه خواهد شد و در صورت مشاهده قطع درخت بدون اخذ مجوز قانونی، نیروی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات به متخلفان و متصرفان زمینه ساز افزایش ساخت و ساز و غیرمجاز

ارائه خدمات به متخلفان و متصرفان زمینه ساز افزایش ساخت و ساز و غیرمجاز