مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 12:202021-02-15سياسي

تجلیل مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از رسانه های قم در دوران کرونا


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: 372 نفر از اصحاب هنر، فرهنگ و رسانه قم از وام 16 میلیون تومانی بهره مند شدند.

- ایسنا/قم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: 372 نفر از اصحاب هنر، فرهنگ و رسانه قم از وام 16 میلیون تومانی بهره مند شدند.

سید موسی حسینی کاشانی ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی دولت که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم درزمینهٔ اطلاع رسانی، وضعیت واکسیناسیون کرونا در قم بود که در این زمینه اطلاعات خوبی در اختیار اصحاب رسانه قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: بر اساس اعلام علوم پزشکی قم، واکسیناسیون در گام اول از کادر درمان قم شروع و 175 واکسن تزریق شده و مرحله بعدی نیز پرسنل بیمارستانی و سایر بخش ها و نیروهای درمانی واکسینه می شود و سپس نوبت افراد پرخطر و سالمندان و عموم جامعه می شود.

وی تصریح کرد: برگزاری مشاوره های رایگان روانشناسی در قم با توجه به وضعیت شیوع کرونا و آثار روحی و روانی آن یکی از مصوباتی است که قرار شد دراین باره ارائه گزارشی از روانشناسی در یک سال قبل و گزارش تحلیلی آن از سوی متولیان ارائه شود.

حسینی کاشانی بیان کرد: فیلم فجر نیز یکی از رویدادهای مهم در این ایام بود که اخبار آن از سوی رسانه جمعی دنبال شد و تعدادی بلیط در اختیار کادر درمان نیز قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از رسانه های قم در دوران کرونا

تجلیل مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از رسانه های قم در دوران کرونا