مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 13:502021-02-15اقتصادي

فاصله گذاری اجتماعی در پایتخت به 74.5 درصد رسیده است


استاندار تهران با اشاره به اینکه تیم های نظارتی مکلف شده اند که نظارت بر رعایت پروتکل ها را تشدید کنند گفت: فاصله گذاری اجتماعی در پایتخت به 74.

- 5 درصد رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر هفته سوم بهمن ماه در استان تهران اظهار داشت: در خصوص کنترل و پیشگیری از ویروس با هم افزایی همه دستگاه ها و با وجود تمام پیچیدگی های موجود در استان تهران اقدامات مؤثری انجام شده است.

محسنی بندپی افزود: تیم نظارتی مکلف شده اند که به طور دقیق بر رعایت پروتکل ها نظارت کنند چرا که میزان بستری افراد زیر 15 سال قبلاً 9 دهم درصد بوده و هم اکنون این رقم به 11 درصد رسیده، لذا ضروری است که مراقبت بیشتری در رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فاصله گذاری اجتماعی در تهران به 74.

5 درصد رسیده است گفت: ویروس جهش یافته در کشور در حال چرخش است و قطعاً وارداتی است اما اینکه هر کسی از خارج می آید معطوف به آن باشیم ما را از شناسایی چرخش این ویروس جهش یافته در کل کشور غافل می کند.

استاندار تهران عنوان داشت: منشأ ویروس مشخص است و باید شناسایی و قرنطینه را به صورت جدی در دستور کار قرار دهیم و بر اساس آمار تاکنون 7 نفر شناسایی شده اند ودر این راستا اقدامات باید جدی و با تشدید نظارت ها انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله گذاری اجتماعی در پایتخت به 74.5 درصد رسیده است

فاصله گذاری اجتماعی در پایتخت به 74.5 درصد رسیده است