مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 13:552021-02-15حوادث

کشف کلاهبرداری اینترنتی 10 میلیاردی در لرستان


فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری 2 کلاهبردار و کشف 10 میلیارد ریال کلاهبرداری اینترنتی در شهرستان دورود خبر داد.

- ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری 2 کلاهبردار و کشف 10 میلیارد ریال کلاهبرداری اینترنتی در شهرستان دورود خبر داد.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز 27 بهمن اظهار کرد: در پی مراجعه یک شهروند به ماموران پلیس و اعلام اینکه در برنامه شیپور اقدام به خرید مقادیری برنج با پرداخت مبالغی وجه نقد کرده که متوجه می شود از وی کلاهبرداری شده است، موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان دورود قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، افرادی در سطح شهرستان های تابعه با استفاده از سیم کارت های شهروندان اقدام به درج آگهی فروش کالا در اپلیکیشن دیوار و شیپور می کنند و پس از جلب اعتماد افراد از آنان کلاهبرداری می کنند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی 2 کلاهبردار اینترنتی را در شهر دورود شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان به جرم خود اعتراف و 10میلیارد ریال کلاهبرداری اینترنتی از آنان کشف شده است، گفت: از مخفیگاه متهمان 16 کارتن گوشی، مقادیری تجهیزات جانبی گوشی هوشمند، 4 عدد فلش مموری، مقادیری سیم کارت و مدارک هویتی، کارت بانک، 3 سکه بهار آزادی و ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کلاهبرداری اینترنتی 10 میلیاردی در لرستان

کشف کلاهبرداری اینترنتی 10 میلیاردی در لرستان