مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 13:552021-02-15اقتصادي

لزوم تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان استان سمنان


معاون هماهنگی توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان بر لزوم تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان تاکید کرد و گفت: تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان این استان به منظور استفاده از ظرفیت قشر نخبه و پژوهشگر برای عملیاتی شدن ایده ها، - ایسنا/سمنان معاون هماهنگی توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان بر لزوم تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان تاکید کرد و گفت: تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان این استان به منظور استفاده از ظرفیت قشر نخبه و پژوهشگر برای عملیاتی شدن ایده ها، طرح های نو و توسعه همه جانبه این خطه از کشور پیگیری می شود.

فاطمه منصوری ، ظهر 27بهمن ماه در جلسه هماهنگی و تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه در استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری اظهار کرد: یکی از پایه های اصلی اقتصاد مقاومتی ، اقتصاد دانش بنیان است و شناسایی، حمایت و توانمندسازی روز افزون نخبگان و پژوهشگران در تحقق این راهبرد موثر است.

وی ادامه داد: برای تقویت اقتصاد دانش بنیان ها و تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه در گام اول باید بانک اطلاعاتی از نخبگان تهیه و اتاق حل مسئله تشکیل شود.

منصوری اضافه کرد: طی 10 روز آینده باید نتیجه و اقدامات انجام شده برای تشکیل اتاق حل مسئله دانشگاهی در استان سمنان اعلام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان استان سمنان

لزوم تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان استان سمنان