مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 14:052021-02-15بين الملل

«عربی 21» مدعی شد: توافق برای بازگشت جریان «دحلان» به نوار غزه!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دیمیتری دلیانی از رهبران جریان اصلاحات دموکراتیک در جنبش فتح فلسطین به ریاست محمد دحلان از توافق میان این جریان جدا شده از جنبش فتح و جنبش حماس با هدف بازگشت شماری از رهبران این جریان به نوار غزه خبر داد.

- عربی 21 مدعی شد: توافق برای بازگشت جریان دحلان به نوار غزه! یک پایگاه خبری عربی از توافق با جنبش حماس برای بازگشت رهبران جریان محمد دحلان به نوار غزه و آغاز فعالیت های انتخاباتی آنها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، دیمیتری دلیانی از رهبران جریان اصلاحات دموکراتیک در جنبش فتح فلسطین به ریاست محمد دحلان از توافق میان این جریان جدا شده از جنبش فتح و جنبش حماس با هدف بازگشت شماری از رهبران این جریان به نوار غزه خبر داد.

وی در گفتگو با پایگاه خبری عربی 21 گفت: بازگشت شماری از رهبران این جریان به محل تولدشان، امری کاملا طبیعی است.

توافق های زیاد و متعددی میان ما و رهبری جنبش حماس وجود دارد که به چند سال پیش باز می گردد و هدف از آن خدمت به ملت تحت محاصره ما در نوار غزه و کاهش درد و رنج آن ها است.

دلیانی افزود: این توافق ها و تفاهم ها در زمینه های دیگری نیز حاصل شده که بازگشت رهبران جریان اصلاحات دموکراتیک در جنبش فتح به منازلشان در نوار غزه از جمله آنهاست و این امر کاملا طبیعی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عربی 21» مدعی شد: توافق برای بازگشت جریان «دحلان» به نوار غزه!

«عربی 21» مدعی شد: توافق برای بازگشت جریان «دحلان» به نوار غزه!