مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 14:302021-02-15سياسي

مصوبه شورای عالی فضای مجازی درباره نشر اخبار


طبق مصوبه شورای ملی فضای مجازی درباره نشر اخبار وزارت ارشاد باید ظرف مدت سه ماه، درگاه های نشر پرمخاطب را شناسایی و احراز هویت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از آی تی ایران، در این مصوبه تاکید شده است که قوه قضاییه با همکاری مرکز ملی فضای مجازی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، باید ظرف مدت سه ماه از ابلاغ این مصوبه، نسبت به ارائه لایحه قضایی مقابله با اطلاعات، اخبار و محتوای خبری خلاف واقع با پوشش همه ابعاد اقدام کنند.

شورای عالی فضای مجازی کشور برای مقابله با نشر اطلاعات، اخبار و محتوای خبری خلاف واقع در فضای مجازی مصوبه ای را در جلسه شصت و هشتم این شورا ابلاغ کرد.

در این مصوبه تاکید شده است که قوه قضاییه با همکاری مرکز ملی فضای مجازی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، باید ظرف مدت سه ماه از ابلاغ این مصوبه، نسبت به ارائه لایحه قضایی مقابله با اطلاعات، اخبار و محتوای خبری خلاف واقع با پوشش همه ابعاد اقدام کنند.

همچنین هیات نظارت بر مطبوعات درگاه های نشر داخلی هم مطابق با شرایط تعیین شده در قانون مطبوعات باید شیوه نامه جدید نظارت بر تخلفات ناشی از اطلاعات، اخبار و محتوای خبری خلاف واقع را در چارچوب قانون و آیین نامه های موجود، تهیه و اجرا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه شورای عالی فضای مجازی درباره نشر اخبار

مصوبه شورای عالی فضای مجازی درباره نشر اخبار