مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 14:352021-02-15سياسي

جلوگیری از تعطیلی کارخانجات مهم اصفهان/ بازگشت بیش از هزار کارگر به چرخه تولید


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصادی مقاومتی در قوه قضاییه با پیگیری هایی که انجام داده است تاکنون از تعطیلی چندین کارخانه بزرگ و بیکاری هزاران کارگر در استان اصفهان جلوگیری کرده است.

- محمدرضا حبیبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با هدف ایجاد امنیت اقتصادی و رفع موانع حقوقی و قضایی تولید و اشتغال ، ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصادی مقاومتی در قوه قضاییه تشکیل شده است و از زمان ریاست آیت الله رییسی، در راستای سند تحول تغییراتی را در این ستاد اعمال شد؛ از جمله اینکه ریاست آن با رییس کل دادگستری است و دبیری آن با دادستان است.

رییس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه دادستان با توجه به اختیارات قضایی و قانونی که دارد در راستای اجرای مصوبات و پیگیری آن قدرت بیشتری دارد، افزود: انتخاب دادستان به عنوان دبیر این ستاد یک اقدام اساسی بود و مصوبات ضمانت اجرایی بیشتری دارد و تأثیرگذاری آن در سازمان ها و دستگاه هایی که مخاطب قرار می گیرند، بیشتر است.

هیچ دستگاهی حق مانع تراشی برای فعالان اقتصادی ندارد وی با بیان اینکه در مجموعه این ستاد دستگاه قضایی و سازمان های وابسته مانند سازمان بازرسی کل کشور و سازمان صمت و همه معاونان عضو هستند و در راستای حمایت از کارآفرینان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تعطیلی کارخانجات مهم اصفهان/ بازگشت بیش از هزار کارگر به چرخه تولید

جلوگیری از تعطیلی کارخانجات مهم اصفهان/ بازگشت بیش از هزار کارگر به چرخه تولید