مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 14:452021-02-15سياسي

نیمور محلات میزبان شهید گمنام خواهد بود


مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: بق بررسی ها و پیگیری هایی که انجام شده از 5 شهید گمنام یک شهید در شهرستان نیمور محلات خاکسپاری خواهد شد و امروز برای بررسی آخرین وضعیت برنامه های تشییع و خاکسپاری در خدمت مسئولین محترم شهرستان محلات بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی عصر امروز در نشست هماهنگی تشییع و خاک سپاری یک شهید گمنام در شهرستان نیم ور محلات با حضور مسئولین شهرستانی اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی از بزرگترین رهروان راستین مکتب عاشورا هستند و شهدای گمنام از مظلوم ترین شهدای انقلاب می باشند که مقتدرانه راه و مکتب اهل بیت(ع) را پیمودند.

وی افزود: امروز بزرگترین سرمایه موجود در استفاده شود.

کریمی تصریح کرد: طبق بررسی ها و پیگیری هایی که انجام شده از 5 شهید گمنام یک شهید در شهرستان نیمور محلات خاک سپاری خواهد شد و امروز برای بررسی آخرین وضعیت برنامه های تشییع و خاک سپاری در خدمت مسئولین محترم شهرستان محلات بودیم.

وی اضافه کرد: رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی مهمترین اصل کلیه برنامه های تشییع و خاک سپاری است که در سایر شهرستان های ساوه، اراک و داودآباد نیز مورد توجه قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمور محلات میزبان شهید گمنام خواهد بود

نیمور محلات میزبان شهید گمنام خواهد بود