مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 14:502021-02-15اقتصادي

توقف صدور دفترچه کاغذی در شعب تامین اجتماعی از ابتدای اسفندماه


مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان گفت: با راه اندازی نسخ الکترونیک، از اول اسفندماه در هیچ یک از شعب و کارگزاری های تأمین اجتماعی دفترچه کاغذی صادر نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امین بهاروند امروز دوشنبه در سخنانی اظهار داشت: بر اساس خط مشی سازمان و در ادامه فرایند توسعه خدمات دیجیتالی و فراهم شدن بستر اولیه با راه اندازی نسخ الکترونیک، از اول اسفندماه در هیچیک از شعب و کارگزاری های تأمین اجتماعی دفترچه درمانی صادر نخواهد شد.

وی اضافه کرد: این اقدام به عنوان گام بعدی سازمان در مسیر حذف تدریجی دفترچه های کاغذی خواهد بود و به مرور بیمه شدگان و مستمری بگیران با دفترچه های کاغذی خداحافظی می کنند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان با بیان اینکه افرادی که دفترچه های آنها دارای برگه و اعتبار است همچنان قادر خواهند بود از آن استفاده کنند، بیان کرد: از این پس کارت ملی، شناسنامه برای افراد زیر 18 سال فاقد کارت ملی و همچنین جلد دفترچه درمانی در اختیار مبنای پذیرش توسط مراکز درمانی خواهد بود.

بهاروند گفت: افزایش دقت، کاهش خطاهای کاربری در نسخه پیچی، صیانت از محیط زیست و حفظ درختان با حذف استفاده از کاغذ، سرعت بخشیدن به امور و … از مهمترین مزایای این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف صدور دفترچه کاغذی در شعب تامین اجتماعی از ابتدای اسفندماه

توقف صدور دفترچه کاغذی در شعب تامین اجتماعی از ابتدای اسفندماه