مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 15:252021-02-15سياسي

برگزیدگان چهاردهمین دوره نوگلان حسینی معرفی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، چهاردهمین دوره تجلیل از نوگلان حسینی امروز 27 بهمن ماه با حضور حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، - چهاردهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی برگزار و در این مراسم از 20 نفر برگزیده این دوره تجلیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، چهاردهمین دوره تجلیل از نوگلان حسینی امروز 27 بهمن ماه با حضور حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، محسن طاهری، رییس خانه مداحان، حجت الاسلام سیدمهدی فاطمیان پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران و سیدمحمد حسینی، رییس دانشگاه مذاهب اسلامی در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

در ابتدای این برنامه سرود ملی پخش شد و پس از آن امیرعلی یادگاری، آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کرد و در ادامه گروه هم خوانی ابناالحسن به اجرای برنامه پرداختند.

همایش نوگلان حسینی امسال برای نخستین بار در سطح ملی برگزار شد سپس محمدی، معاون فرهنگسرای اندیشه ضمن خوشامدگویی به حاضران با اشاره به ایده برپایی همایش نوگلان حسینی اظهار داشت: این برنامه ابتکاری از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و به ویژه فرهنگسرای اندیشه است که به ایستگاه چهاردهم رسیده و امسال برای نخستین بار این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان چهاردهمین دوره نوگلان حسینی معرفی شدند

برگزیدگان چهاردهمین دوره نوگلان حسینی معرفی شدند