مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 15:352021-02-15اقتصادي

بار ترافیک جنوب شرق استان تهران کاهش می یابد


امروز فاز نهایی کمربندی جنوبی قرچک افتتاح شد که به موجب آن بار ترافیک جنوب شرق استان تهران کاهش و تردد مردم منطقه به سهولت انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تاکنون 3 فاز پروژه کمربندی جنوبی اجرا و فاز نهایی نیز امروز با اعتبار 110 میلیارد ریال افتتاح شد که بدون شک افزایش رضایت مندی مردم را در پی دارد.

وی گفت: پیش از بهره برداری فازهای کمربندی جنوبی، شاهد گره ترافیکی در ساعات اوج تردد بودیم، اما خوشبختانه طی این سال ها و با تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر یکی از مطالبات دیرینه مردم محقق شد.

فرماندار شهرستان قرچک ادامه داد: قرچک به دلیل موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به پایتخت، روزانه مسیر تردد خودروهای عبوری از شهرستان های اطراف است؛ به همین دلیل توسعه راه ها و ارتقای سیستم حمل و نقل شهرستان جزو ضروریات به حساب می آید که در کارگروه های مربوطه برای این موضوع برنامه ریزی شده است.

خطیبی بیان کرد: تقاطع های غیرهمسطح داودآباد و محمدآباد نیز با جدیت در حال اجراست و درصورت تکمیل، کام مردم شریف شهرستان به خدمات نظام شیرین تر می شود.

انتهای پیام/67037


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بار ترافیک جنوب شرق استان تهران کاهش می یابد

بار ترافیک جنوب شرق استان تهران کاهش می یابد