مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 15:452021-02-15اقتصادي

طرح اقدام ملی، برای تأمین مسکن دهک های پایین و متوسط درآمدی است


معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: اجرای طرح اقدام ملی مسکن، گام دولت برای تأمین مسکن دهک های پایین و متوسط درآمدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود محمودزاده در برنامه تیتر امشب شبکه خبر که به موضوع سایه روشن طرح جهش تولید مسکن اختصاص داشت، بخشی از برنامه های وزارتخانه را در حوزه مسکن برشمرد و گفت: وزارت راه و شهرسازی از هر روندی و مصوبه ای که بتواند به تولید و رونق مسکن کمک کند، حمایت می کند.

اما در عین حال در برخی از جزییات طرح جهش تولید مسکن اختلاف نظرهایی وجود دارد که تلاش ما این است تا به حداقل برسد و شرایط اجرا در حداکثر تفاهم، فراهم شود.

معاون مسکن و ساختمان ادامه داد: هم اکنون یکی از مسائل این است که در تولید مسکن در استطاعت خانوار (مناسب با درآمد خانوار) مشکلاتی وجود دارد.

به بیان دیگر، فاصله بین استطاعت و توان خرید با قیمت مسکن، فاصله قابل ملاحظه ای است.

بنابراین امیدواریم قانون جهش تولید مسکن بتواند کمک ویژه ای کند تا تولید مسکن در استطاعت مردم و خانوارها رونق بگیرد و عملیاتی و اجرایی شود.

رفع ایرادهای قانون ساماندهی معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از صبحت های خود در خصوص تأمین زمین برای تولید مسکن به قانون ساماندهی و حمایت از عرضه و تولید مسکن اشاره کرد و توضیح داد: قانون ساماندهی مصوب سال 87


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اقدام ملی، برای تأمین مسکن دهک های پایین و متوسط درآمدی است

طرح اقدام ملی، برای تأمین مسکن دهک های پایین و متوسط درآمدی است