مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 16:402021-02-15اقتصادي

عدم مشاهده آنفلوانزا درمرغداریهای قم/انفعال مدیران در اطلاع رسانی


معاون استاندار قم با بیان اینکه مرغداری های استان تحت کنترل است، گفت: موردی از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در مرغداری ها مشاهده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیژن سلیمان پور ظهر دوشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان قم با بیان اینکه بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان که در باغ پرندگان رؤیت شده بومی ایران نبوده و از خارج کشور وارد شده که در همه اقتصاد ملی دنیا شیوع پیدا می کند و خسارت وارد می کند، گفت: در استان قم هم با توجه به تعداد تکثیر مرغداری ها در گذشته یک موج ایجاد شده و متأسفانه خسارت زیادی به مرغداران وارد کرد و به تبع آن در بازار هم برای مصرف کننده قیمت ها در بحث تخم مرغ و گوشت مرغ بالا می رود و به معیشت خانواده آسیب می زند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با اشاره به اینکه بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان موضوع جدیدی نیست و نگرانی ندارد، افزود: اینکه مورد مثبت در قم مشاهده شده نباید گفت که از قم آغاز شده در حالی که همه ساله و قبل از استان قم در استان های دیگر مورد مثبت وجود داشت.

وی با تاکید بر اینکه این بار در باغ پرندگان قم یکی دو مورد تلفات داشتند ولی مشخص نبود که این موارد آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان باشد ولی بلافاصله مجموعه دامپزشکی متوجه شدند و سریع قرنطینه را آغاز کردند و به روش بهداشتی معدوم شد و باغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم مشاهده آنفلوانزا درمرغداریهای قم/انفعال مدیران در اطلاع رسانی

عدم مشاهده آنفلوانزا درمرغداریهای قم/انفعال مدیران در اطلاع رسانی