مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 17:102021-02-15سياسي

بوعلی: تبیین هنرمندانه کار جهادی تاثیرگذار است


فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه تبیین هنرمندانه کار جهادی بسیار تاثیرگذار است، تبلیغ هنرمندانه کار خالصی که جهادگران انجام می هند را زمینه ساز تداوم کار خیر دانست.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه تبیین هنرمندانه کار جهادی بسیار تاثیرگذار است، تبلیغ هنرمندانه کار خالصی که جهادگران انجام می هند را زمینه ساز تداوم کار خیر دانست.

سردار سرتیپ یدالله بوعلی دوشنبه 27 بهمن در آیین گشایش نخستین دوره توانمندسازی هنری و رسانه ای جهادگران فارس با عنوان رساف که به صورت مجازی برگزار شد.

با تاکید بر اینکه ارتقا توانمندی های رسانه ای گروه های جهادی یک موضوع بسیار مهم است، گفت: تبیین، تبلیغ و فرهنگ سازی کار جهادی بعنوان یک فرهنگ مورد تاکید در دین اسلام یک مسئله اساسی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

این فرمانده ارشد نظامی سپاه با تاکید بر اینکه در دنیای امروز تبیین هنرمندانه کار جهادی می تواند هزاران نفر را تحت تاثیر قرار دهد، خاطرنشان کرد: تبلیغ هنرمندانه کار خالصانه جهادگران و انتقال این پیام به مخاطب می تواند هزاران کار خیر دیگر را نیز در پی داشته باشد.

او با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که حرکت های اسلامی را بدنام و کمرنگ کنند، گفت: کارهایی که با نیت خیر و محرومیت زدایی انجام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوعلی: تبیین هنرمندانه کار جهادی تاثیرگذار است

بوعلی: تبیین هنرمندانه کار جهادی تاثیرگذار است