مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 17:402021-02-15سياسي

محمد غرضی: حتما نامزد انتخابات می شوم


من باور دارم که نباید حقوق عامه برای تأمین حقوق برخی خواص پایمال شود و وقتی در خودم می بینیم که بتوانم این شعار را محقق کنم، - حتما نامزد می شوم تا بتوانم خدمتی به مردم سرزمینم کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از نامه نیوز، محمد غرضی گفت: من دهه هاست که در هرجایی که تشخیص داده ام می توانم خدمت کنم حاضر شده ام و اکنون هم با شعار ترجیح حقوق عامه بر حقوق خاصه نامزد انتخابات ریاست جمهوری می شوم.

من باور دارم که نباید حقوق عامه برای تأمین حقوق برخی خواص پایمال شود و وقتی در خودم می بینیم که بتوانم این شعار را محقق کنم، حتما نامزد می شوم تا بتوانم خدمتی به مردم سرزمینم کنم.

مشکلات کنونی کشور خاصه در حوزه اقتصادی به قدری فزونی یافته که تقریبا هیچ یک از مردم مصون از آثار زیان بارش نیستند و شاید همین دلیل باعث شد حضور و مشارکت مردم در انتخابات مجلس در اسفند98 کاهش یابد و این نگرانی وجود داشته باشد که در انتخابات ریاست جمهوری1400 هم بخشی از مردم تمایل به شرکت در انتخابات نداشته باشد.

حالا با وجود چنین مخاطره ای چه باید کرد که اعتماد مردم دوباره بازگردد و فارغ از بحث های اصلاح طلبی یا اصولگرایی چه قدر از این مسئولیت برعهده فعالان سیاسی و مسئولان کنونی است؟ برای بررسی این موضوع با محمد غرضی، به گفت وگو نشستیم که مشروح آن را در ادامه می خوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد غرضی: حتما نامزد انتخابات می شوم

محمد غرضی: حتما نامزد انتخابات می شوم