مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 17:502021-02-15سياسي

دولت یکبار دیگر در موضوع حذف الزام آگهی روزنامه ها سوء تدبیر خود را نشان داد


عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از نشانه های سو تدبیر و بی توجهی به ابعاد تصمیمات در دولت همین مصوبه اخیر در رابطه با لغو الزام ارائه آگهی های دولتی ها به روزنامه هاست.

- حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره مصوبه دولت برای حذف الزام دولتی ها جهت ارائه آگاهی به روزنامه ها اظهار کرد: یکی از نشانه های سو تدبیر و بی توجهی به ابعاد تصمیمات در دولت همین مصوبه اخیر در رابطه با لغو الزام ارائه آگهی های دولتی ها به روزنامه هاست.

عضو هیأت رییسه مجلس افزود: این تصمیم درحالی به یکباره گرفته و ابلاغ شده است که اصحاب رسانه هیچ آمادگی ذهنی و هیچ اطلاعی از قبل نسبت به این موضوع نداشتند که بخش عمده ای از درآمدهای این روزنامه ها از طریق آگهی های دولتی تأمین می شود.

وی با اشاره به اینکه شرایط آن ها توسط نهادهای حمایت کننده فراهم شود، تأکید کرد: لازم بود دولت با توجه به شرایط فعلی در ابعاد و پیامدهای مصوبه خود تأمل بیشتری می کرد، راه های جایگزین و متنوع را به اصحاب رسانه ارائه می داد و در عین حال به دنبال کاهش مراجعات و هزینه ها یا سایر محل های ناشی از صرفه جویی های دولت، منابعی را برای حمایت از رسانه ها یا معیشت اصحاب رسانه اختصاص می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت یکبار دیگر در موضوع حذف الزام آگهی روزنامه ها سوء تدبیر خود را نشان داد

دولت یکبار دیگر در موضوع حذف الزام آگهی روزنامه ها سوء تدبیر خود را نشان داد