مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 17:552021-02-15سياسي

11 شهر خراسان رضوی کتابخانه ندارد


مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با بیان این که 11 شهر استان فاقد کتابخانه است، خواستار استفاده از فضاهای بدون استفاده ادارات جهت ایجاد کتابخانه شد.

- علی اکبر سبزیان در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی خراسان رضوی که امروز، 27 بهمن، در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به مصوبات جلسه گذشته این انجمن، اظهار کرد: با توجه به این که در حال حاضر عمده فعالیت های دستگاه های فرهنگی و غیرفرهنگی به علت رعایت پروتکل های بهداشتی متوقف شده است، فعالیت ما در این نهاد نه تنها متوقف نشد بلکه با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی رشد چشمگیری داشته است.

وی با اشاره با فعالیت های نهاد کتابخانه های عمومی برای ترویج فرهنگ کتاب خوانی در دوران کرونا، خاطرنشان کرد: در این دوره 428 نشست کتاب خوانی، 573 مورد برنامه مناسب کودکان، 983 برنامه مناسبتی، 397 جلسه جمع خوانی و مطالعاتی، 168 مسابقه کتاب خوانی، کارگاه های آموزشی و جلسات نقد و بررسی کتاب را در سطح استان و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار کردیم.

مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با اشاره به کسب مقام نخست بیشترین میزان مشارکت در جشنواره کتاب خوانی رضوی برای سومین سال پیاپی توسط استان خراسان رضوی افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا و بعد از اعلام شعارهای در خانه بمانیم و کرونا را شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 شهر خراسان رضوی کتابخانه ندارد

11 شهر خراسان رضوی کتابخانه ندارد