مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 17:552021-02-15دانش

اساسنامه دانشگاه آزاد باید اصلاح شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسلم صالحی در گفتگویی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی این روز ها به هیچ عنوان وضعیت خوبی ندارد، عنوان کرد: - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تأکید بر ضرورت اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی و با بر شمردن مشکلات موجود در دانشگاه آزاد از جمله کاهش جمعیت دانشجویی، افزایش هزینه های جاری دانشگاه و کمبود حقوق اعضای هیأت علمی و کارمندان آن نسبت به دانشگاه های دولتی، تصریح کرد: اساسنامه دانشگاه آزاد باید اصلاح شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسلم صالحی در گفتگویی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی این روز ها به هیچ عنوان وضعیت خوبی ندارد، عنوان کرد: کاهش جمعیت دانشجویی، افزایش هزینه های جاری دانشگاه و کمبود حقوق اعضای هیأت علمی و کارمندان آن نسبت به دانشگاه های دولتی از جمله مسائلی است که دانشگاه آزاد از آن رنج می برد.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی نیز هر زمان نوبت پاسخ به این سئوالات می شود، کمبود دانشجو و منابع را بهانه این مشکلات می دانند؛ گفت: حال سئوال این است تا چه زمانی باید شاهد چنین روندی باشیم؟ دانشگاه آزاد اسلامی برای کاهش وابستگی خود به شهریه دانشجو چه اقداماتی انجام داده است؟ * شخصیت حقوقی دانشگاه آزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساسنامه دانشگاه آزاد باید اصلاح شود

اساسنامه دانشگاه آزاد باید اصلاح شود