مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 17:552021-02-15سياسي

امکانات امدادی هلال احمر در دشتی و تنگستان تقویت شود


نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات امدادی هلال احمر در دشتی و تنگستان تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامحسین کرمی عصر دوشنبه در نشست با مسئولان هلال احمر اظهار داشت: در هنگام بروز حوادث، نقش هلال احمر یک نقش و مسئولیت حیاتی است و باید زمینه تقویت این نهاد فراهم شود.

وی به برخی از مشکلات و نیازهای هلال احمر در شهرستان های دشتی و تنگستان اشاره کرد و ادامه داد: انتظار می رود با تلاش مسئولان شاهد بهبود امکانات و تجهیزات هلال احمر در این شهرستان ها باشیم.

نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی خواستار به روز رسانی امکانات و انبارها شد و اضافه کرد: حفظ آمادگی و پاسخگویی سریع به حوادث از جمله انتظارات مردم از این نهاد است.

وی افزایش توان لجستیکی و خودرویی هلال احمر را یک ضرورت دانست و افزود: انتظار داریم نگاه ویژه ای به نیازهای هلال احمر در شهرستان های دشتی و تنگستان صورت گیرد و شاهد بهبود وضعیت باشیم.

غلامرضا حاجیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز در این دیدار ضمن تشکر از تعامل نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: امدادگران، داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان بوشهر در میادین بشردوستانه و عام العمنفعه و امدادی حضور درخشان دارند، افتخار جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات امدادی هلال احمر در دشتی و تنگستان تقویت شود

امکانات امدادی هلال احمر در دشتی و تنگستان تقویت شود