مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 18:552021-02-15بين الملل

درخواست عفو بین الملل از شاه سعودی برای آزادی نماینده حماس


عفو بین الملل از وخامت حال محمد الخضری نماینده حماس در ریاض که در زندان رژیم آل سعود در بازداشت به سر می برد خبر داد و از شاه سعودی خواست برای آزادی او اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان عفو بین الملل از مقامات عربستان سعودی خواست محمد الخضری نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در ریاض و پسرش هانی را آزاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، سازمان عفو بین الملل تاکید کرد محمد الخضری ، تبعه 83 ساله فلسطینی که در عربستان بازداشت است، به دلیل بی توجهی های رژیم صهیونیستی به وضعیت بیماری او، حالش وخیم شده است.

عفو بین الملل گفت که الخضری قبل از اینکه  در چهارم آوریل 2019 توسط مقامات سعودی به طور خودسرانه بازداشت شود، مورد عمل جراحی به دلیل ابتلا به سرطان پروستات قرار گرفته بود.

یک سال بعد، جلسات محاکمه جمعی شماری از شهروندان فلسطینی آغاز شد که در عادلانه بودن آن تردید وجود دارد و در حال حاضر در شرایط همه گیری کرونا که حال الخضری هم به دلیل بیماری اش رو به وخامت است، نگرانی ها درباره وضعیت او شدت گرفته است.

عفو بین الملل همچنین گفت که الخضری اخیرا هم دیگر قادر به حرکت دادن دست راست و برخی انگشتانش نبوده است و با کمک فرزندش کارهایش را انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست عفو بین الملل از شاه سعودی برای آزادی نماینده حماس

درخواست عفو بین الملل از شاه سعودی برای آزادی نماینده حماس