مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 20:552021-02-15اقتصادي

بهره برداری از آخرین رمپ پل جمهوری تا پایان سال


مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از اتمام عملیات عمرانی آخرین رمپ پل جمهوری از سمت میدان امام رضا خبر داد و گفت: این پروژه تا پایان سال افتتاح می شود.

- ابوالفضل میریک امامی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پروژه های در دست اجرای سازمان توسعه و عمران شهرداری قم اظهار کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی آخرین رمپ بین بلوار امام رضا (ع) و بلوار جمهوری با هزینه ای در حدود 6 میلیارد تومان در دست اجراست که قرار بود 10 ماهه تکمیل شود و ان شاء الله تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

وی افزود: پروژه دیگر سازمان توسعه و عمران شهرداری قم مربوط به تونل میدان امام حسین (ع) تا بلوار یادگار امام (ره) در ادامه بلوار مرجعیت است که عملیات اجرایی آن در سه بخش قبل از میدان امام حسین (ع)، داخل میدان و همچنین داخل بلوار نور شرقی پیگیری و دنبال می شود.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم سپس به معضل معارضات ملکی در این پروژه توجه داد و گفت: البته همکاران ما در  شهرداری منطقه دو قم برای رفع این معارضات در تلاش هستند و امید است با رفع این مسئله و همچنین همکاری بیشتر شرکت های خدماتی برای جا به جایی برخی زیرساخت ها، این پروژه تا 18 ماه آینده توسط پیمانکار به سرانجام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از آخرین رمپ پل جمهوری تا پایان سال

بهره برداری از آخرین رمپ پل جمهوری تا پایان سال