مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 21:102021-02-15سياسي

عراقچی: ایران درباره امنیت خلیج فارس تنها با کشورهای منطقه گفت و گو می کند


معاون سیاسی وزیر امور خارجه در دیدار نماینده ویژه وزیر خارجه قطر گفت: ایران در رابطه با امنیت منطقه خلیج فارس تنها با کشورهای منطقه گفت و گو می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی بن فهد الهاجری نماینده ویژه وزیر امور خارجه قطر در امور منطقه، که به همراه وزیر امور خارجه آن کشور به تهران آمده بود، روز دوشنبه 27 بهمن 1399 با سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کرد.

  در این دیدار عراقچی با اشاره به روابط خوب دو کشور، بر لزوم استمرار رایزنی ها درباره مسائل دوجانبه و منطقه ای تاکید کرد و افزود: ایجاد امنیت و ثبات منطقه ای در چارچوب گفت وگوهای منطقه ای و با حضور تمام کشورهای منطقه و بدون دخالت خارجی تحقق می یابد و جمهوری اسلامی ایران در رابطه با امنیت منطقه خلیج فارس تنها با کشورهای منطقه گفت و گو می کند.

علی بن فهد الهاجری، نماینده ویژه وزیر امور خارجه قطر در امور منطقه نیز با اشاره سرنوشت مشترک کشورهای منطقه بر لزوم توجه به توسعه سیاسی و اقتصادی منطقه تاکید کرده و بهترین شکل مناسبات را حل و فصل سیاسی بحران ها و رفع نگرانی ها از طریق گفت و گو خواند.

وی بر اراده و علاقه مندی قطر برای توسعه مناسبات دو کشور در حوزه های مختلف تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: ایران درباره امنیت خلیج فارس تنها با کشورهای منطقه گفت و گو می کند

عراقچی: ایران درباره امنیت خلیج فارس تنها با کشورهای منطقه گفت و گو می کند