مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 21:102021-02-15حوادث

برگزاری مانور ریزش معدن منگنز در روستای ونارچ


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: مانور فرضی ریزش معدن منگنز در روستای ونارچ با هدف ارتقاء عملکرد تیم واکنش سریع برگزار شد.

- به خبرگزاری فارس از قم، هادی سلیمی اظهار کرد:  با توجه به موقعیت و حادثه خیز بودن استان و همچنین به دلیل وجود معدن مهم منگنز و نیروهای مشغول به کار در این معدن در بخش کهک، نیروهای امدادی هلال احمر استان از جمله تیم واکنش سریع باید در حالت آماده باشند تا بتوانند در حوادث احتمالی بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی افزود: به همین منظور مانور فرضی ریزش معدن منگنز در روستای ونارچ بخش کهک با هدف ارتقاء عملکرد و توان افزایی تیم واکنش سریع برگزار شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به جزییات مانور فرضی ریزش معدن منگنز بیان کرد: در پی تماس های مردمی با 112 و اعلام ریزش معدن نیروهای امداد و نجات در قالب تیم واکنش سریع به محل حادثه اعزام و بعد از ارزیابی منطقه، گیرافتادگی و مصدومیت یک نفر اعلام شد.

سلیمی افزود: پس از تلاش های تیم واکنش سریع برای رهاسازی مصدوم به وسیله تجهیزات جستجو و نجات، مصدوم فرضی سریعاً به مرکز درمانی منتقل شد.

وی ادامه داد: یک دستگاه خودروی آمبولانس ، یک دستگاه خودروی کرافتر به همراه ست جستجو و نجات از جمله تجهیزات به کار رفته در این مانور فرضی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانور ریزش معدن منگنز در روستای ونارچ

برگزاری مانور ریزش معدن منگنز در روستای ونارچ