مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 21:352021-02-15فرهنگي

چرا خرید اثر در جشنواره تجسمی، غیرمنطقی است؟


مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی در پاسخ به اینکه چرا برخلاف سال گذشته، در سیزدهمین جشنواره تجسمی فجر برنامه ای برای خرید آثار هنرمندان وجود ندارد؟ اظهار کرد: - مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی در پاسخ به اینکه چرا برخلاف سال گذشته، در سیزدهمین جشنواره تجسمی فجر برنامه ای برای خرید آثار هنرمندان وجود ندارد؟ اظهار کرد: بعد از جلسات متمادی به نتیجه رسیدیم که اگر ما جشنواره ای باشیم که آثار خودش را خریداری می کند، شاید چندان منطقی نباشد و از رفتار تخصصی نیز فاصله داشته باشد.

هادی مظفری، مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی در گفت وگویی با ایسنا در این زمینه توضیح بیشتر داد: این موضوع چندین بار در جلسات شورای سیاست گذاری مطرح شد و اعضا اعتقاد داشتند که جشنواره باید مسیر خود را مشخص کند و بداند که اکسپو است یا جشنواره؛ چراکه مختصات و مشخصات هر کدام از این دو متفاوت است.

در نهایت به این نتیجه رسیدیم که اگر ما جشنواره ای باشیم که آثار خودش را خریداری می کند شاید چندان منطقی نباشد و از رفتار تخصصی نیز فاصله داشته باشد.

او در پاسخ به این پرسش که چرا سال گذشته و در جشنواره دوازدهم تجسمی فجر چنین تصمیمی گرفته شده بود، گفت: سال گذشته شرایطی پیش آمده بود که انتخاب رشته ها سخت شده بود و ما نمی توانستیم به هنرمندان برخی رشته ها جایزه بدهیم و به همین خاطر هم خرید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا خرید اثر در جشنواره تجسمی، غیرمنطقی است؟

چرا خرید اثر در جشنواره تجسمی، غیرمنطقی است؟