مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 22:002021-02-15سياسي

122 نوزاد ابرکوهی به نام شهدای این شهرستان نامگذاری شدند


فرمانده سپاه ابرکوه از نامگذاری 122 نوزاد این شهرستان به نام شهدای این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مهدی ابرقویی، عصر دوشنبه در نشست خبری دومین کنگره ملی شهدای استان یزد با اشاره به برگزاری چهارمین یادواره شهدای شهرستان ابرکوه اظهار داشت: شهرستان ابرکوه 285 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی با اشاره به توزیع 25 سری جهیزیه بین زوج های کم بضاعت، توزیع 30 هزار پرس غذای گرم، ذبح 26 راس گوسفند و یک نفر شتر و توزیع گوشت بسته بندی آن بین خانواده ها، کاشت 285 نهال به یاد و نام 285 شهید شهرستان ابرکوه از جمله اقداماتی است که در قالب دومین کنگره ملی شهدای استان یزد آغاز شده است.

ابرقویی یادآور شد: شهرستان ابرکوه به رغم اینکه مرکز ثابت خونگیری ندارد و واحدهای سیار دو هفته یک بار از آباده استان فارس برای خونگیری به ابرکوه مراجعه می کنند، هزار و 200 اهدای خون از مهرماه تاکنون در این شهرستان انجام شده است.

وی از انتشار دو جلد کتاب با محوریت شهدا با عناوین سردار بی سنگر در مورد زندگینامه سردار شهید سید رسول جلایی و ابراهیم موحد زندگینامه شهید ابراهیم موحدی خبر داد.

فرمانده سپاه ابرکوه عنوان کرد: تولید محتوا در فضای مجازی در راستای کنگره ملی بزرگداشت شهدا توسط گردانهای سایبری ناحیه مدیریت شد و در قالب بسیج دانش آموزی در ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

122 نوزاد ابرکوهی به نام شهدای این شهرستان نامگذاری شدند

122 نوزاد ابرکوهی به نام شهدای این شهرستان نامگذاری شدند