مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 22:402021-02-15ورزشي

رمزگشایی از اظهارات تند سرمربی تیم والیبال سپاهان/پاسخ شائبه ها را بدهید


سرمربی تیم والیبال سپاهان اخیراً صحبت هایی را مطرح کرد که شائبه های زیادی را در ذهن اهالی این رشته ایجاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته بیست وهفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روز جمعه 17 بهمن ماه با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری شد.

تیم های شهرداری ورامین و شهرداری ارومیه در آخرین دیدار هفته بیست وهفتم، در سالن فدراسیون والیبال به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده ورامین سه بر دو به پیروزی رسید.

* 2 جسله محرومیت قطعی برای یلی این مسابقه در پایان با حاشیه هایی همراه شد و بلافاصله کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات تا تشکیل کمیته انضباطی، پوریا یلی و فرهاد سال افزون را از حضور در مسابقات محروم کرد.

نشست کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برای بررسی این موضوع، دوشنبه 20 بهمن ماه برگزار شد و آرای زیر با استناد به ماده 3 و بند 2 ماده 4 آیین نامه انضباطی برای نامبردگان صادر شد: پوریا یلی دو جلسه محرومیت قطعی از حضور در سالن مسابقه و سیصد میلیون ریال جریمه نقدی فرهاد سال افزون دو جلسه محرومیت که تا پایان لیگ 1399 به حالت تعلیق درآمده است و دویست میلیون ریال جریمه نقدی * یلی بازی کرد! پوریا یلی که به دو جلسه محرومیت قطعی در هفته بیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از اظهارات تند سرمربی تیم والیبال سپاهان/پاسخ شائبه ها را بدهید

رمزگشایی از اظهارات تند سرمربی تیم والیبال سپاهان/پاسخ شائبه ها را بدهید