مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 01:552021-02-15بين الملل

شهرداری قدس اشغالی نقشه ساختمان جدید سفارت آمریکا را پیش برد


کمیته عمران و برنامه ریزی در شهرداری قدس اشغالی، مهلت دو ماهه ای برای هرگونه اعتراض به نقشه ساختمان جدید سفارتخانه آمریکا در این شهر ارائه کرد و بعد از این فرصت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مسئولان صهیونیست شهرداری قدس اشغالی شامگاه دوشنبه نقشه ها و طرح های ساختمان جدید سفارتخانه آمریکا را یک گام دیگر به تایید نزدیک کردند.

به نوشته روزنامه جروزالم پست ، کمیته عمران و برنامه ریزی در شهرداری قدس اشغالی که پیشتر تایید اولیه ای به نقشه ساختمان جدید سفارت آمریکا داده بود، اکنون مهلت 60 روزه ای ارائه کرد که اگر مخالفتی با آن وجود دارد، مطرح شود.

بر اساس این گزارش، بعد از 60 روز نقشه سفارتخانه جدید آمریکا در قدس اشغالی به تصویب نهایی رسیده و برای آغاز کار احداث، مجوز دریافت می کند.

در حال حاضر، سفارت آمریکا به صورت موقت در ساختمان کنسولگری سابق آن در قدس اشغالی، واقع در محله آرنونا قرار دارد.

شهرداری قدس اشغالی، با ارائه زمینی به مساحت 12 هزار و 800 متر مربع به وزارت خارجه آمریکا برای ساخت سفارتخانه در این شهر موافقت کرده است.

به نوشته جروزالم پست، هزینه نهایی ساخت مجموعه سفارت آمریکا در قدس اشغالی، حدود 600 میلیون دلار تخمین زده شده و مهندسان دو شرکت آمریکایی و اسراییلی کار احداث آن را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری قدس اشغالی نقشه ساختمان جدید سفارت آمریکا را پیش برد

شهرداری قدس اشغالی نقشه ساختمان جدید سفارت آمریکا را پیش برد