مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 03:552021-02-16سياسي

باید دانشجویان شیعه و سنی متعهد به نظام اسلامی تربیت کنیم


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان با بیان اینکه باید تلاش کنیم اساتید و دانشجویان آشنا و متعهد به مبانی انقلاب اسلامی تربیت کنیم، گفت: مخاطبان ما شیعه و اهل سنت هستند و باید از میان هر دوی آنها نیروهایی برای نظام تربیت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان در دیدار مسئولان نهاد رهبری در دانشگاه های استان ضمن ارائه تاریخچه ای از روند تشکیل قرارگاه فرهنگی در استان و با اشاره به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب در خصوص شبیخون فرهنگی و آرایش جنگی دشمن در عرصه اقتصاد و فرهنگ گفت: برای فعالیت در جبهه فرهنگی باید تمام بخش ها به صورت هماهنگ و منسجم عمل کنند تا کارها با هم افزایی و فرماندهی واحد به پیش برود و از ایجاد خلل جلوگیری شود.

امام جمعه زاهدان افزود: تصمیم گیری و هم فکری در خصوص انجام فعالیت ها متناسب با اقتضائات استان، یکی دیگر از اقدامات مهم و مورد تاکید است.

آیت الله محامی شناسایی شبکه های فعال در عرصه های فرهنگی، هدایت، حمایت و مرتبط سازی آن ها به یکدیگر با هدف شبکه سازی را یکی دیگر از اقدامات مهم برشمرد و گفت: با توجه به جایگاه و نوع مخاطبانی که در اختیار دارید کار شما سخت است و باید توجه داشت که میزان تاثیرگذاری و نقش آفرینی شما مسئولیت تان را بیشتر خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید دانشجویان شیعه و سنی متعهد به نظام اسلامی تربیت کنیم

باید دانشجویان شیعه و سنی متعهد به نظام اسلامی تربیت کنیم