مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 04:052021-02-16سياسي

هفتمین سوگواره ملی«علمدار کربلا» به کار خود پایان داد


هفتمین سوگواره ملی علمدارکربلا با قرائت پیام حجت الاسلام و المسلمین ارزانی مشاور وزیر و رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، این مراسم همزمان با سالروز شهادت امام علی النقی( ع) با حضور حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام مدیران دستگاه های اجرایی استان، اعضای شورای سیاستگذاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد و جمعی از فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در محل حسینه حضرت زینب( س) دفتر نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه ایلام برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور در این مراسم با تسلیت این سوگواره با محوریت فضای مجازی برنامه ریزی شد، افزود: این سوگواره با استقبال هنرمندان و اعضای کانون های مساجد سراسر کشور رو به رو شد.

دبیر اجرایی هفتمین سوگواره ملی علمدار کربلا تعداد آثار ارسالی به این سوگواره را 170 اثر از 11 استان کشور عنوان کرد و اظهار داشت: 6 اثر از 6 استان کشور در این سوگواره برگزیده شد.

  مدیر ستاد فهما استان ایلام تصریح کرد: این سوگواره هر ساله با همکاری ویژه ستاد هماهنگی مساجد کشور، حرم حضرت اباالفضل العباس( ع) ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد بازسازی عتبات عالیات برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین سوگواره ملی«علمدار کربلا» به کار خود پایان داد

هفتمین سوگواره ملی«علمدار کربلا» به کار خود پایان داد