مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 04:502021-02-16اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی سیستم روشنایی روستای گردشگری ملحمدره اسدآباد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسدآباد از آغاز عملیات اجرایی سیستم روشنایی روستای گردشگری ملحمدره این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسدآباد از آغاز عملیات اجرایی سیستم روشنایی روستای گردشگری ملحمدره این شهرستان خبر داد.

کامران اکبری شایگان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سیستم روشنایی روستای ملحمدره معروف به ماسوله غرب کشور از روز گذشته با اعتباری افزون بر 200 میلیون تومان از محل اعتبارات میراث فرهنگی آغاز شده که ظرف دو هفته آینده عملیات اجرایی روشنایی مسیر اصلی داخل روستا افتتاح شده و به بهره برداری خواهد رسید.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسدآباد افزود: از سال 97 تاکنون افزون بر یک میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات میراث فرهنگی برای جداره سازی و 1000 مترمربع کف سازی برای این روستای هدف گردشگری هزینه شده است.

اکبری شایگان ساخت چهار چشمه سرویس بهداشتی را از دیگر اقدامات انجام شده میراث فرهنگی شهرستان در روستای ملحمدره برشمرد و تصریح کرد: در صورت اختصاص اعتبار نسبت به عملیات اجرایی ادامه سیستم روشنایی ملحمدره در داخل کوچه های این روستا نیز اقدام خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی سیستم روشنایی روستای گردشگری ملحمدره اسدآباد

آغاز عملیات اجرایی سیستم روشنایی روستای گردشگری ملحمدره اسدآباد