مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 04:552021-02-16سياسي

جزییات رزمایش دریایی ایران و روسیه/ امنیت تعطیل بردار نیست


سخنگوی رزمایش مرکب دریایی ایران و روسیه درباره برگزاری این رزمایش در شرایط کنونی، با وحود شیوع ویروس کرونا در سطح جهان، گفت: امنیت تعطیل بردار نیست.

- دریادار غلامرضا طحانی سخنگوی رزمایش مرکب دریایی ایران و روسیه در گفتگو با بر دنیا تحمیل کرده است ما تمرینات را تعطیل نکردیم و با رعایت همه شرایط بهداشتی رزمایش را به حول قوه الهی با ایمنی کامل در دریا برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: یگان های شناور نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و یگان های منتخب نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در دومین سال متوالی میزبان شناورهایی از کشور روسیه هستند و با توجه به طرح ریزی های منسجم و فشرده ای که در طول یکسال گذشته انجام شده، در چند روز رزمایش سناریوهای از پیش تعیین شده را اجرا می کنند.

سخنگوی رزمایش مرکب دریایی ایران و روسیه، گفت: با توجه به برنامه ریزی هایی که انجام شده است امروز استقرار شناورها را در لنگرگاه و برگزاری جلسه توجیهی و هماهنگی را خواهیم داشت.

امیر طحانی پیام این رزمایش را برای دوستان صلح و دوستی و دعوت از کشور های منطقه برای همکاری و مشارکت مسئولان برای تامین امنیت منطقه اعلام کرد و گفت: با توجه به این که 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد و با وجود تحریم های همه جانبه کشورمان امروز ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات رزمایش دریایی ایران و روسیه/ امنیت تعطیل بردار نیست

جزییات رزمایش دریایی ایران و روسیه/ امنیت تعطیل بردار نیست