مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 05:402021-02-16اجتماعي

انجام زیارت نیابتی برای بیش از یک میلیون زائر در سال 2020


در سال گذشته میلادی به دلیل تبعات ویروس کرونا و عدم توانایی اکثر زائران برای زیارت حرم مطهر امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل عباس (ع) و دیگر عتبات مقدسه، - در سال گذشته میلادی به دلیل تبعات ویروس کرونا و عدم توانایی اکثر زائران برای زیارت حرم مطهر امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل عباس (ع) و دیگر عتبات مقدسه، تعداد ثبت نام کنندگان افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو عدم توانایی اکثر زائران برای زیارت حرم مطهر امام حسین و حضرت ابوالفضل عباس (علیه السلام) و دیگر عتبات مقدسه، تعداد ثبت نام کنندگان از کشورهای مختلف جهان نسبت به سال 2019 افزایش یافت.

وی گفت: طرح ویژه ای را برای انجام مراسم زیارت نیابتی در نظر گرفتیم و خادمان سادات آستان قدس در جوار حرمین مطهر امام حسین و حضرت ابوالفضل عباس (علیهما السلام) برای زائران زیارت انجام دادند.

اما در دیگر حرم های مطهر عراق و خارج آن، داوطلبانی بودند که زیارت ها را برحسب مناسبت و جدول زمانی تهیه شده انجام دادند.

به گفته وی، این زیارت ها شامل زیارت حرم مطهر امام علی (علیه السلام)، امامین کاظمین در بغداد و امامین عسکریین (علیهم السلام) در سامرا و همچنین شامل زیارت حضرت زهرا و ائمه بقیع (علیهم السلام) در مدینه منوره و حضرت زینب (علیها السلام) در سوریه، امام رضا و خواهر ایشان حضرت معصومه (علیهماالسلام) در ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام زیارت نیابتی برای بیش از یک میلیون زائر در سال 2020

انجام زیارت نیابتی برای بیش از یک میلیون زائر در سال 2020