مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 05:402021-02-16سياسي

بدون چشم پوشی با بانیان تجمعات برخورد می کنیم


هر گونه تجمع، عزا، عروسی و سایر آیین های مستلزم تشکیل جمعیت، ممنوع و با بانیان بدون چشم پوشی برخورد می شود.

- ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان قشم گفت: هر گونه تجمع، عزا، عروسی و سایر آیین های مستلزم تشکیل جمعیت، ممنوع و با بانیان بدون چشم پوشی برخورد می شود.

علیرضا نصری صبح امروز(28 بهمن ماه) در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا از ائمه جمعه و جماعات، دهیاران و شوراهای اسلامی خواست، مردم را نسبت به اثرات فاجعه بار تجمعات در شیوع بیماری کرونا آگاه کنند و بویژه با توجه به در پیش بودن اعیاد رجب، شعبان و آیین های عبادی تجمعی رمضان از برگزاری هر گونه مراسمی جلوگیری شود.

رییس ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا در قشم افزود: برای قطع زنجیره انتقال بیماری و حفظ سلامت عمومی، همه سفیر سلامت و مبلغ رعایت شیوه نامه های بهداشتی باشیم.

نصری با اشاره به اینکه هر اندازه سطح مسئولیت پذیری اقشار و اصناف بیشتر شود، روند تسهیل گری سرعت می گیرد، خاطرنشان کرد: بازاریان و فعالین اقتصادی، بازرسی و نظارت مشترک با شبکه بهداشت برای ارزیابی میزان رعایت همکاران و مراجعین خود داشته باشند.

رییس ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا در قشم با یاداوری اینکه در مدت اخیر ورود به قشم کاملا ممنوع نبوده و گردشگر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و الزامات ستاد کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون چشم پوشی با بانیان تجمعات برخورد می کنیم

بدون چشم پوشی با بانیان تجمعات برخورد می کنیم