مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 05:452021-02-16اقتصادي

چالش مشاوران املاک در شاهین شهر/ به ازای هر250 نفریک واحدصنفی است


فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: صدور بیش از 800 پروانه فعالیت به عنوان مشاورین شهرستان شاهین شهر و میمه را دچار چالش کرده است.

- اسفندیار تاجمیری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش روز افزون مشاوران املاک در شهرستان شاهین شهر اظهار داشت: با توجه به بررسی های صورت گرفته 800 واحد صنفی مشاور املاک در شاهین شهر وجود دارد.

وی افزود: چنانچه جمعیت 200 هزار نفری شاهین شهر را به 800 واحد صنفی مشاور املاک تقسیم بندی کنیم به ازای هر 250 نفر یک واحد صنفی از این رسته در شاهین شهر وجود دارد.

فرماندار شاهین شهر با بیان اینکه بر اساس اعلام بخش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت این شهرستان، چندین تقاضای جدید نیز برای دریافت پروانه کسب در سامانه مربوطه به ثبت رسیده که در حال بررسی و صدور مجوز است، اضافه کرد: این میزان صدور پروانه برای مشاوران املاک این شهرستان قابل انتقاد است و مسئولان باید به این امر توجه داشته باشند.

وی تصریح کرد: نقد ما به مرجع صادرکننده این است که بازار شاهین شهر دیگر کشش این تعداد مشاور املاک را ندارد و بیشتر شدن این واحدها علاوه بر اینکه نظارت بر آن ها را دشوار می کند زمینه بروز سوداگری و رفتارهای غیرمنطقی و غیرتخصصی را افزایش نیز می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش مشاوران املاک در شاهین شهر/ به ازای هر250 نفریک واحدصنفی است

چالش مشاوران املاک در شاهین شهر/ به ازای هر250 نفریک واحدصنفی است