مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 05:552021-02-16سياسي

بازگشت آمریکا به برجام شانس برد اصلاح طلبان در انتخابات 1400 را بیشتر می کند


نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بازگشت آمریکا به برجام و رفع تحریم ها در کوتاه مدت اتفاق بیافتد، شانس برد اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری بیشتر خواهد بود و این مساله امکان ایجاد فضای رقابتی را بیشتر خواهد کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بازگشت آمریکا به برجام و رفع تحریم ها در کوتاه مدت اتفاق بیافتد، شانس برد اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری بیشتر خواهد بود و این مساله امکان ایجاد فضای رقابتی را بیشتر خواهد کرد.

جواد آرین منش در گفت وگو با ایسنا با اشاره به انتخابات 1400 اظهار کرد: یکی از نگرانی هایی که در مورد انتخابات 1400 وجود دارد مساله مشارکت حداکثری است، رهبری انقلاب همواره سیاستی که بر آن تاکید داشته اند مشارکت حداکثری بوده و طبیعتا در شرایط کنونی با مشکلاتی که مردم با آن مواجه هستند و نارضایتی هایی که در حوزه اقتصاد و معیشت وجود دارد قدری اعتماد مردم نسبت به حاکمیت کاهش پیدا کرده و بیم آن می رود که مردم مشارکت حداقلی در انتخابات داشته باشند.

در این شرایط عوامل مختلفی می تواند در حضور مردم انتخابات تاثیرگذار باشد.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه یکی از این موارد ورود همه سلایق سیاسی و گروه های مختلف به جریان انتخابات و معرفی کاندیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت آمریکا به برجام شانس برد اصلاح طلبان در انتخابات 1400 را بیشتر می کند

بازگشت آمریکا به برجام شانس برد اصلاح طلبان در انتخابات 1400 را بیشتر می کند