مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 05:552021-02-16سياسي

فعالیت در جبهه فرهنگی نیازمند هماهنگی و هم افزایی تمام بخش ها است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برای فعالیت در جبهه فرهنگی باید تمام بخش ها به صورت هماهنگ و منسجم عمل کنند تا کارها با هم افزایی و واحد به پیش برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت الله مصطفی محامی در دیدار مسئولان نهاد رهبری در دانشگاه های سیستان و بلوچستان ضمن ارائه تاریخچه ای از روند تشکیل قرارگاه فرهنگی در استان و با اشاره به تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب در خصوص شبیخون فرهنگی و آرایش جنگی دشمن در عرصه اقتصاد و فرهنگ اظهار داشت: تصمیم گیری و هم فکری در خصوص انجام فعالیت ها متناسب با اقتضائات استان، یکی دیگر از اقدامات مهم و مورد تاکید است.

وی شناسایی شبکه های فعال در عرصه های فرهنگی، هدایت، حمایت و مرتبط سازی آنها به یکدیگر با هدف شبکه سازی را یکی دیگر از اقدامات مهم برشمرد و افزود: با توجه به جایگاه و نوع مخاطبانی که در اختیار دارید کار شما سخت است و باید توجه داشت که میزان تأثیرگذاری و نقش آفرینی شما مسوولیت تان را بیشتر خواهد کرد.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: شناسایی درست مخاطبان، مشخص کردن اقتضائات کار، اولویت بندی، تجمیع امکانات و اعتبارات و در پایان انجام عملیات از محورهای مهم کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت در جبهه فرهنگی نیازمند هماهنگی و هم افزایی تمام بخش ها است

فعالیت در جبهه فرهنگی نیازمند هماهنگی و هم افزایی تمام بخش ها است