مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 06:252021-02-16ورزشي

اجرای طرح های ورزشی به منظور افزایش نشاط در بانوان چهارمحال و بختیاری


معاون بانوان اداره ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: طرح های ورزشی به منظور افزایش کیفیت زندگی، ایجاد نشاط در شرایط کرونا و ارتقای سلامت دختران و زنان در شهرها و روستاهای استان برگزار می شود.

- سوسن تمدن امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در مناسبت های مختلف برنامه های متنوع به منظور افزایش سلامت بانوان شاغل در دستگاه های اداری و یا خانه دار برگزار می شود که آخرین مناسبت دهه فجر بوده که برنامه هایی نظیر بازی های محلی، مسابقه دارت، مسابقات ساختارقامتی و پیاده روی در قالب ایستگاه سلامت در پارک بانوان برگزار شد.

معاون بانوان اداره ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری به چند طرح اجرا شده به منظور توسعه ورزش بانوان اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 8 طرح در شهرستان ها ویژه دختران و بانوان شهری و روستایی برگزار شد که جشنواره دا، سنجش ساختارمقاوتی اسکلتی، پرکردن اوقات فراغت بانوان خانه د ار با ورزش، پرکردن اوقات فراغت بانوان شاغل با ورزش، طرح افزایش نشاط در بانوان، ورزش های تطبیقی محله محور، طرح طبیعت گردی خانواده و جشنواره پیرامید عنوان طرح های مذکور است.

وی با بیان اینکه کلیه طرح ها هر پنج شنبه در پارک بانوان برگزار شده، اظهار کرد: این طرح ها به منظور افزایش کیفیت زندگی برگزار شده که در شرایطی که ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های ورزشی به منظور افزایش نشاط در بانوان چهارمحال و بختیاری

اجرای طرح های ورزشی به منظور افزایش نشاط در بانوان چهارمحال و بختیاری