مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 06:402021-02-16ورزشي

علت پافشاری فدراسیون وزنه برداری و بازی با جان ورزشکاران برای برگزاری لیگ چیست؟


علی رغم مثبت شدن تست محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری در اردوی تیم ملی به میزبانی خوزستان، فدراسیون همچنان در حال بررسی برای برگزاری لیگ در این استان که وضعیت قرمز اعلام شده است.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ اردوی تیم ملی بزرگسالان وزنه برداری ایران که از 19 دی در خوزستان در حال برگزاری بود روز گذشته به پایان رسید اما این بار متاسفانه تست کرونا محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی مثبت شد و با توجه به اینکه ملی پوشان به طور مستقیم با او در ارتباط بودند این نگرانی وجود دارد که آن ها هم به این ویروس مبتلا شده باشند و باید منتظر جواب تست ورزشکاران حاضر در اردو باشیم.

گفته ها حاکی از آن است که سرمربی معتقد بوده ملی پوشان نیاز به تنوع دارند و با توجه به برگزاری لیگ به میزبانی اهواز اردوی تیم ملی هم در این شهر برگزار شد.

یکی از نگرانی های دیگر پیگیری ادامه لیگ برتر است که با توجه به وضعیت قرمز خوزستان غیر منطقی و خطرناک به نظر می رسد.

مسابقات لیگ در ایران درحالی پیگیری می شود که عدم برگزاری رقابت بین المللی ضرورتی را برای برگزاری لیگ ایجاد نمی کند اما مشخص نیست در این بین چرا باید با جان قهرمانان و ورزشکاران بازی شود؟ داوود باقری نایب رییس و و مسئول کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در این بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت پافشاری فدراسیون وزنه برداری و بازی با جان ورزشکاران برای برگزاری لیگ چیست؟

علت پافشاری فدراسیون وزنه برداری و بازی با جان ورزشکاران برای برگزاری لیگ چیست؟