مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 06:452021-02-16پزشكي

مشکلی برای اجرای طرح الکترونیکی شدن نسخه های درمانی نداریم


ما هیچ مشکلی در اجرای طرح الکترونیکی شدن نسخه های درمانی نداریم و تنها از آنجایی که در مازندران طرح پزشک خانواده شهری در حال اجرا است، - ایسنا/مازندران مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت:ما هیچ مشکلی در اجرای طرح الکترونیکی شدن نسخه های درمانی نداریم و تنها از آنجایی که در مازندران طرح پزشک خانواده شهری در حال اجرا است، ویزیت ارجاع با ویزیت معمولی متفاوت بوده، بر این اساس در اجرایی شدن آن فاصله افتاد.

رسول ظفرمند در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به روند اجرای طرح الکترونیکی شدن نسخه در راستای حذف دفترچه درمانی و چالش موجود در مازندران اظهار کرد: اجرایی شدن طرح پزشک خانواده شهری در مازندران و دریافت نکردن ویزیت از بیمار و همچنین پرداخت 10 درصد نرخ دارو از طرف بیمار اجرای این قانون در استان از مهم ترین تفاوت آن نسبت به سایر استان های کشور است.

وی تصریح کرد: موضوع ارجاع پزشک خانواده و تفاوت ویزیت ارجاع و معمولی و پاداشی که به پزشک خانواده در راستای پذیرش بیمار داده می شود مستلزم تطبیق قوانین است.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر پزشک خانواده شهری می توانند نسخه نویسی الکترونیکی انجام دهد و هیچ مشکلی نداریم، بلکه در کشور پیشگام نیز هستیم، تنها توانایی لینک شدن در سامانه کمی دشوار است که باید نرم افزار کمی تخصص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی برای اجرای طرح الکترونیکی شدن نسخه های درمانی نداریم

مشکلی برای اجرای طرح الکترونیکی شدن نسخه های درمانی نداریم