مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 06:552021-02-16سياسي

«طرح شهید سلیمانی» با قدرت بیشتر در گنبدکاووس اجرا می شود


«طرح شهید سلیمانی» طرح بسیار تاثیرگذار در کنترل پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا بوده و این طرح همچنان با قدرت و قوت بیشتر اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی صبح امروز در جلسه ستاد شهرستانی مبارزه با بیماری کرونا اظهار کرد: در یکسال گذشته و با شیوع ویروس کرونا با هماهنگی و انسجام بین اعضای ستاد شهرستانی و همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و تدابیر واقع بینانه توانستیم در کنترل و مهار این بیماری نسبت به شهرهای اطراف مدیریت را انجام داده و این طرح همچنان باقوت و قدرت بیشتر در شهرستان اجرا خواهد شد.

* استقرار کانکس نیروی انتظامی در دریاچه مصنوعی گنبدکاووس در ماه های اسفند و فروردین کریمی گفت: تیم نظارتی در سطح شهرستان متشکل از دستگاه های مرتبط به ویژه اداره صمت با دقت و توجه بیشتر بر رعایت پروتکل های بهداشتی تمرکز کرده و در نقاط پرخطر مانند پاساژها، پمپ بنزین، مطب ها و دیگر نقاطی که توسط مرکز بهداشت شناسایی شده نظارت داشته باشند.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات شهرستان مکان دریاچه مصنوعی بوده که سبب تجمع مردم به ویژه جوانان می شود و با توجه به تردد بیشتر در این مکان در ماه های اسفند و فروردین کانکس نیروی انتظامی در این مکان مستقر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طرح شهید سلیمانی» با قدرت بیشتر در گنبدکاووس اجرا می شود

«طرح شهید سلیمانی» با قدرت بیشتر در گنبدکاووس اجرا می شود