مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 07:052021-02-16اجتماعي

سگ های بی پناه نهاوند صاحب خانه شدند


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند از افتتاح مرکز جمع آوری و نگهداری سگ های بی پناه به صورت زنده گیر در نهاوند خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند از افتتاح مرکز جمع آوری و نگهداری سگ های بی پناه به صورت زنده گیر در نهاوند خبر داد.

مهرداد سلگی در گفت وگو با ایسنا، توضیح داد: براساس دستورالعمل ابلاغی در بند 15 ماده 55 قانون شهرداری ها و دهیاری های کشور، شهرداری ها و دهیاری ها موظف هستند نسبت به جمع آوری و نگهداری حیوانات مزاحم و بلاصاحب در سطح شهرها و روستا به منظور پیشگیری از شیوع بیماری های مشترک انسان و حیوان و دفع حیوانات مریض و ولگرد اقدام کنند.

وی بیان کرد: شهرداری نهاوند براساس دستورالعمل کشوری و کارگروه پسماند شهرستان برای پیشگیری و مبارزه با حیوانات ناقل بیماری و به منظور حفظ حیات این حیوانات، نخستین پناهگاه نگهداری، عقیم سازی و واکسیناسیون در شهر نهاوند را در فضایی مناسب با امکانات مختلف از جمله فنس کشی، سایه بان، خانه های استراحت حیوانات و ساختمان نگهبانی ایجاد کرده است.

سلگی با اشاره به اینکه نگهداری و واکسیناسیون این حیوانات به مؤسسه حامی حیوانات واگذار شده است، گفت: جمع آوری سگ های بلاصاحب با استفاده از نیروهای آموزش دیده به صورت زنده گیر توسط شهرداری انجام می شود و به پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سگ های بی پناه نهاوند صاحب خانه شدند

سگ های بی پناه نهاوند صاحب خانه شدند