مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 07:052021-02-16ورزشي

تیم جودو یگان ویژه همدان قهرمان رقابت های کشوری شد


همدان _ تیم یگان ویژه همدان در پنجمین دوره مسابقات جودو یگان های ویژه کشور با سه طلا و سه برنز قهرمان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ؛ تیم یگان ویژه همدان در پنجمین دوره مسابقات جودو یگان های ویژه کشور با سه طلا و سه برنز قهرمان شد.

در این پیکارها که 60 ورزشکار از 20 استان کشور در قالب هشت وزن با هم رقابت کردند، تیم یگان ویژه همدان با سه طلا و سه برنز قهرمان شد، یگان ویژه تیپ سوم امام حسین (ع) در جایگاه دوم ایستاد و یگان ویژه تیپ دوم جایگاه سوم را کسب کرد.

مهدی برزگر از تیپ موسی بن جعفر تهران در وزن 81 کیلوگرم، علی تقی لو از تیپ سوم تهران در وزن 90 کیلوگرم، عمران قراگزلو از یگان سوم در وزن منفی 100 کیلوگرم و مسعود ظرافت از تیپ دوم در وزن به اضافه 100 کیلوگرم مقام های برتر را به دست آوردند.

در بخش انفرادی این رقابت ها محمدرضا ترابی زائر در وزن 55 کیلوگرم، احمد نوروزی از یگان ویژه همدان در وزن 60 کیلوگرم، حمیدرضا کریمی از یگان ویژه همدان در وزن 66 کیلوگرم و حسن طالبی از آذربایجان شرقی در وزن 73 کیلوگرم عنوان های قهرمانی را از آن خود کردند.

حاج سید عباس مصطفوی پدر بزرگوار شهید سید میلاد مصطفوی، فرمانده یگان ویژه استان، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان حضور داشتند و به نفرات برتر مدال و لوح قهرمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم جودو یگان ویژه همدان قهرمان رقابت های کشوری شد

تیم جودو یگان ویژه همدان قهرمان رقابت های کشوری شد